אימון רצועות (trx)  ​

סוגי אימון

יוגה

עיצוב דינאמי

אירובי מדרגה

אימון סטודיו אתגרי ואנרגטי המשלב תרגילי התנגדות כנגד משקל הגוף ברמות קושי משתנות בהתאם למטרות המתאמן.           מתאים הן למתאמנים מתחילים והן למתקדמים.

האימון משלב עבודת כוח וחיטוב לכל שרירי הגוף, ביחד עם שריפת שומנים ומסייע בשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני וסבולת לב הריאה.

 *מתקיים גם כאימון TRX אישי

פילאטיס

אימון סטודיו דינאמי, המחזק את השרירים, מגמיש ומייצב את הגוף תוך שילוב כל מערכת השרירים בגוף, כולל שרירי הבטן העמוקים, שרירי היציבה ורצפת האגן.​

* מתקיים גם כאימון פילאטיס אישי

שיעור סטודיו המשלב גוף ונפש, המיועד להרפיה ושיקום, חיזוק ומתיחות תוך שימת דגש על נשימה, שחרור ממתחים וגמישות, כל זאת למען מודעות ואיכות חיים.

הלימוד מתמקד בכוח הפנימי, שחרור ממחסומים וגילוי עצמי.​

*מתקיים גם כאימון יוגה אישי

זומבה

שיעור סטודיו אירובי בקצב דרום אמריקאי המשלב סגנונות לטיניים שונים: סלסה, סמבה, מרנגה, פלמנקו, צ'ה צ'ה ועוד..

מסייע רבות בירידה במשקל והצרת היקפים ובשיפור קצב חילוף החומרים תוך כדי הנאה. ​

קיקבוקס

שיעור סטודיו אירובי, אנרגטי וסוחף המשלב תנועות ואלמנטים מעולם הלחימה והאיגרוף.

אימון לשריפת קלוריות ושומן המחזק את הגוף כולו תוך שיפור סבולת לב ריאה.​

*מתקיים גם כאימון קיקבוקס אישי

שיעור סטודיו לעיצוב בתנועה, המשלב עבודה אירובית ותרגילי כוח לחיטוב ועיצוב. השילוב המושלם להצרת היקפים, הורדה במשקל וחיטוב וחיזוק הגוף.

אימון אינטנסיבי המשלב פעילות בעמידה ופעילות על המזרן, בשילוב אביזרים רבים כגון:
משקוליות, גומיות, כדור, מדרגה ועוד.​

אימון אירובי לשריפת שומנים, שיפור סבולת לב ריאה והקואורדינציה עם מדרגה
תוך שילוב תנועות מעולם הריקוד.​

קבוצת ריצה ומתיחות​

אימון לשיפור היכולת האירובית וטכניקת הריצה למרחקים בינוניים עד ארוכים ומשלב יכולות כח, מהירות ואינטרוולים.  בנוסף האימון משלב תרגילי מתיחות לשמירה על גמישות הגוף, הגדלת טווח התנועה, הארכת שרירים וחיזוק
שרירי הבטן ו - core .

פיטבול

אימון סטודיו המאפשר להגביר את המודעות לגוף ולתנוחותיו, לחזק את השרירים המייצבים, לעבוד על יציבה נכונה ולשפרה תוך כדי שמירה על שיווי משקל בעבודה.

כמו כן האימון משלב הרפיית מתחים, והפגת עייפות.​

אימון סטודיו המחולק לשניים: בחציו הראשון מתקיימת סדרת תרגילי בטן בשיטות מגוונות ובעומסים שונים, ובחציו השני נשים דגש על המתיחות, הארכתם והגמשתם של השרירים.

סדנת בטן ומתיחות

  • השיעורים מותאמים לנשים וגברים כאחד בכל רמות הכושר.

  • האימונים מבוססים על קשר אישי והדוק עם המאמן.

  • האימונים מבוססים על התקדמות הדרגתית עפ"י רמת המתאמן.​

איזה אימון הוא האימון שלך?

עיצוב דינאמי​

פיטבול

פיטבול

סדנת בטן ומתיחות​

עיצוב דינאמי

חיזרו אליי

שם

שדה חובה

פרטיך נשלחו בהצלחה!

טלפון

שדה חובה

מייל

שדה חובה

אני מעוניין/ת לקבל עדכונים, הטבות ומבצעים מבילד פיט באמצעות מיילים, מסרונים או כל אמצעי אחר​​.

שדה חובה​

צרו קשר 

054-5500866

contact@buildfit.co.il

053-9533358

contact@buildfit.co.il

©בילד פיט/BUILDFIT

בניית אתרים - Codenet